-->

    Facebook! spy record calls

     Facebook! spy record calls
    لما فيسبوك يبقى فيه ميزة (على اعتبار أنها ميزة) زي دي انك تقدر تعرف كل المكالمات اللي عملتها من أو ما فتحت حسابك على الفيسبوك لحد اللحظة دي (ايوة زي ما قريت كدة) كل المكالمات ، الموضوع مش مجرد ارقام و خلاص لا افاجأك انك لو حتى عملت متكاملة لرقم كنت مسجله عندك قبل كدة و حذفته هتلاقيه في الفيسبوك بنفس الاسم اللي كنت مسجله بيه على موبايلك

    في ناس هتقول الله يكرمك دي كانت الارقام ضائعة مني بعد تليفوني ما ضاع أو اتسرق ، لا ركز معايا كدة انا بقولك أن كل الارقام اللي سيادتك طلبتها مع حد تاني (خصوصياتك، اسرارك، مراتك التانية، ...)

    تخيل معايا كدة أن شركة الاتصالات (شبكة المحمول) اللي انت تابع ليها متعرفش تطلعلك اكتر من ٣ ايام سابقة بس و الارقام اللي انت طلبتها مش هي اللي طلبتك و لازم تكون مدة المكالمة متقلش عند دقيقة و تكون عارف جزء من الرقم طبعا بعد ما يتحقق من شخصيتك كل ده عشان تقدر تعرف ٣ ارقام انت كلمتهم ، لكن عمك مارك قالك "لا انا هخزن كل حاجة عندي و متقلقش في عنيا والله مش هبيعها برة لاي حد خالص و وقت ما تحتاجها هجيبهالك في الحفظ والصوت متقلقش"

    الفيسبوك مش بيراقب مكانك ولا الاسماء المخزنة عندك لا ده بيدخل على سجل المكالمات كمان و بياخد منها نسخة يحتفظ بيها عنده و مش مرة واحدة لا ده بيدخل ياخد نسخة كل ما تعمل مكتملة انت متخيل يا مان؟!!

    عارف ده معناه ايه؟
    معناه أن تليفونك في واحد قاعد جواه و شايف و سامع و عارف كل حاجة

    و اللي مش مصدق الرابط اهو 👇 و مش هكر عشان محدش يقول إن طالما لينك يبقى هكر
     https://m.facebook.com/mobile/messenger/contacts

    ليست هناك تعليقات :

    إرسال تعليق